Viata ca o ruleta…

        Atunci cand ai impresia ca ai inceput sa intelegi tot Universul, tot ce conspira in favoarea si in defavoarea ta, un lucru banal iti poate da totul peste cap.

       Cand mii si mii de ganduri iti invadeaza sufletul, ratiunea nu te lasa sa-ti traiesti viata la intensitate maxima. Ruleta vietii e mereu rotunda si mereu pe calea de a se intoarce…

      Am invatat…ca depinde mereu cum ne folosim sansele si conteaza sa fim mereu in stare sa ne alegem calea. Viata e dura! Greu de a o trai in trecut sau in viitor.De aceea doar prezentul conteaza. Sa profitam de el!

       Un alt lucru important, prezent in viata cotidiana, este credinta…credinta care ar trebui sa fie prezenta la tot pasul.Daca am avea suficienta, am fi in stare sa trecem peste toate greutatile, mult prea apasatoare uneori. Si aici…;viata isi scoate ruleta!Caci,pana la urma,la asta se rezuma mai mult viata noastra.Daca vom face un bine la un moment oportun, vom fi rasplatiti si noi la randul nostru cu un alt bine. Dar daca vom face un rau, in mod intentionat si perseveram in acele fapte josnice, viata, ne demonstreaza ca ne ofera exact, nimic mai mult, dar nici mai putin decat ceea ce am sustinut …RAUL LA CARE AM CONTRIBUIT SI NOI;)